مردن و زنده شدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 72
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 2757
:: بازدید سال : 4885
:: بازدید کلی : 41112

RSS

Powered By
loxblog.Com

مردن و زنده شدن
شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 20:3 | بازدید : 349 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )

آقا به جان خودم تا مرز سکته رفتم 

 

آقا یا رو نامرد رفته بود اینستاگرام یه دونه صفحه زده بود خوجل !!! یه دوهفته قبل رفتم فالو کنم دیدم نمیشه خصوصیه ، درخواست دادم طرف برام الان بعد دوهفته بازش کرد . جا خوردم تا رفتم دیدم اوهو اونی که دوستش داشتم پریده !!! بد ضدحال خوردم خعلی حالم بد شد با دیدن عکسا . دیدم نامردا مشهدم رفتن اونم کی روز تولد خودم !!! حرم آقا امام رضا علیه السلام عکسم انداختن. 

هیچی کفن شدم رفت . 

اما کارخدا این رشته لامصب کامپیوتر اوف . چه غلطا که نمیشه باهاش کرد . شکر خدا بابت اختراعش به نظر من اختراعش از تلفن  موبایل مهمتر بوده هست اصلن شک نکنید توش . نیوتن چیکارس گالیه کیه انیشتن بیخود کرده اصلن . فقط مخترع این پنجره جادویی کامپیوتر . تلویزیون اصلن اشتباه اختراع شده . فقط همین کامپیوتر . 

هیچی دیگه زدم تو کارش دیدم بعله از رطف دفترنهاد رهبری دانشگاه رفتن مشهد . تا هرجای صفحه نگاه میکردم کلمات عشق مننوشته شده بود عکسا دقیقا همونایی بود که اون ..... آخ آخ آخ . خعلی دردناکه خعلی دردناکه خعلی دردناکه خدا به سر هیچکی نیاره اونم توی این شب ولنتاینی. 

 

بذارید اشکامو پاک کنم بقیه رو الان میام مینویسم 

 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 

 رفتم شصت پامو بکنم تو چش طرف که دیدم بابا ، دانشگاه و محل زندگیشون با ما نمیخوره !!! نگاه کردم دیدم عه هر گردی که گردو نیست که . یه جایی دایره زنگیه !!!

خخخخخخخخخخخخخخخخ

افتادم تو کارش دیدم نه این اونی نیست که من فکر میکنم . بیخیالش شدم ولی چی کشیدم اوف اوف اوف . اولش با خودم گفتم من بیدی نیستم که با این بادا بلرزم خعلی وقته که شکستم دیگه شکسته که شکستن نداره باز . بعدش اومدم برم  در بیخیالی خودمو مشغول کنم دیدم نمیشه اومدم بنالم دیدم حرفم نمیاد به هر دری زدم دیدم نمیشه . چه فحشی دادم بدبختا رو !!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

یه جام گفتم پرو پرو بیخیال برم بگم بعله مبارکه اصلنم برام مهم نیست انشاالله خوشبخت بشید !!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بعدش به خودم گفتم نه اصلنم نمیخوام  به من چه !!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 آخرش گفتم یا خدا دانش کامپیوتر واس چی به من دادی واسه همین وقتا دیگه .

دیدم ندا آمد: 

بلی یا فرزند آدم برو ببینم چه میکنی 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

 رفتم و دیدم که نع نباید زود پیش داوری و قضاوت کرد و این گونه بود که خداوند با کمی عنایت و کمک فراوان به من یاری رساند تا بالاخره بر مشکل زود قضاوت کردن هایم فائق آمده و پیروز شوم بر افکار پلید . شکر خدا شکر خدا شکرخدا .

 *******************

خارج از این بحث واقعن دردناکه خعلی زجر آوره اونی که دوستش داری بغل دست یکی دیگه ببینی . واقعن قبلن بعضیا رو وقتی میدم چطور بیتاب میشن و ناراحت مسخره میکردم و دست مینداختم تازه امشب فهمیدم نه چقدر اشتباه میکردم . 





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: